Probleempje foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Suzanne - WaarBenJij.nu Probleempje foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Suzanne - WaarBenJij.nu

Probleempje foto's

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

10 September 2008 | Suriname, Paramaribo

Hmm inderdaad was het dus zo dat je maar 10 foto's (gratis) op waarbenjij.nu kunt zetten, heb ik me vorig jaar natuurlijk niet echt mee bezig gehouden omdat ik toen nog geen digitale camera had.
Nouja ik heb nu de beloofde foto's even op een mijnalbum.nl link gezet (klik op: http://www.mijnalbum.nl/Album=PEV6LUUY om ze te bekijken), maar dat is wel wat omslachtig en bovendien duurde het echt een eeuwigheid om daar foto's op te zetten, dus dat is voor hier niet echt een succes, even bedenken hoe ik dat in het vervolg ga doen..

  • 10 September 2008 - 10:37

    Mariet:

    Suzanne , annemiek had ook problemen met de foto.s maar die heeft ze nu via spaces.live.com gedaan.anders moet je maar even op haar site kijken. annemiekkeizer.waar ben jij.nu eerrst nog veel plezier en dan veel succes. groeten uit rosmalen. Mariet

  • 11 September 2008 - 14:41

    Nina:

    Moooie foto's: die jurkjes zijn LEUEUEUEUK!

  • 18 September 2008 - 09:12

    Marjanneke:

    Lievelieve Suus,

    Wat een leuke kiekjes ;-)
    Zo te zien heb je het helemaal naar je zin daar!
    Kben nu met mijn eigen spreekuurtje bezig. Echt heel leuk om te doen. Vanavond komt Miranda langs op de kazerne. Ben benieuwd wat ze ervan vindt.
    Genietze in Suriname!

    kussie Marjanneke

  • 28 September 2008 - 17:08

    Mieke:

    Lieverd!
    Hoe was jullie vakantie?? Ben erg benieuwd hoe het was en ik verwacht wel een verslag op de site ;) Succes met je onderzoek! Ik mis je!
    Kus, Mieke

  • 29 September 2008 - 08:45

    Marijke:

    Ha die Suus,
    Eindelijk een bericht van je ouwe tante. Begrijp dat je het heeeeeeel erg naar de zin hebt en dat snappen wij allemaal heeeeel erg goed. vorige week je ouders nog hier geweest en die maken het goed, hoor. Wij hadden een tuinfeest nog voor Rons verjaardag en met de opwarming van de aarde kan dat prima in september. Voor het weer hoef je niet naar Suriname. Vandaag gaat het echte leven beginnen en ga je cavia's het leven zuur maken. Dan is het leuk om eerst even iets van Nederland te lezen. Daarvoor had je daar natuurlijk geen tijd voor. Hoe was je vakantie? Vanochtend zijn Noortje en Stijn allebei op kamp gegaan. Was lastig om op twee locaties koffers met kinderen af te zetten (gelijktijdig) en ook nog te zwaaien. Nu rust... thuis! Veel succes en groeten aan Murghel.
    Liefs Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Wetenschapsstage

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2009

Weer thuis...

08 December 2008

Vanalles

25 Oktober 2008

Weer eens een update over stage en een tripje

29 September 2008

Tobago & Trinidad (en klein stukje stage)

10 September 2008

Probleempje foto's
Suzanne

Wetenschapsstage

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 21843

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2008 - 28 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: